Καλώς ήλθατε!

Αντίστροφη μέτρηση

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2022

Σχολικό Ημερολόγιο

October 2022
S M T W T F S
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Συνδεθείτε



Στατιστικά

Μέλη : 2
Περιεχόμενο : 91
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 408889

Τώρα συνδεδεμένοι

Έχουμε 33 επισκέπτες συνδεδεμένους

HD-CustomCSS

Ημερολόγιο ΣΕΠ

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός


Ημερολόγιο 2013-14

Πάνος Κοσμόπουλος

Τμήμα Γ2.2


Και μια... άσκηση για το τέλος: Ανακάλυψε τον τρόπο που σου ταιριάζει καλύτερα να μαθαίνεις!

Ανακάλυψε το μαθησιακό σου στυλ.xls


Ώρα 26η 16-05-2014

Το σχολείο ήταν κλειστό λόγω εκλογών

Ώρα 25η 09-05-2014

Δεν έγινε μάθημα. Οι μαθητές συμμετείχαν στον ημερήσιο περίπατο του σχολείου. Παραδόθηκαν τα ντοσιέ, τα βιβλία του ΣΕΠ και η αποχαιρετιστήρια επιστολή του καθηγητή του μαθήματος. Παιδιά καλή επιτυχία, σε ό,τι κι αν επιλέξετε.!

Ώρα 24η 02-05-2014

Συζήτηση για τις αξίες της ζωής και πώς αυτές επηρεάζουν τις επιλογές μας και συντελούν στην ευτυχία.

Ώρα 23η 11-04-2014

Δεν έγινε μάθημα. Οι μαθητές παρακολούθησαν παρουσίαση για την μικρασιατική καταστροφή του 1922 (Αίθουσα Πολλαπλών).

Ώρα 22η 04-04-2014

Έγινε προβολή παρουσίασης με θέμα τα επαγγέλματα που χάνονται και συνεντεύξεων για το μέλλον της αγοράς εργασίας. Ακολούθησε συζήτηση.

Ώρα 21η 28-03-2014

Σήμερα μιλήσαμε για την επιθυμία, το συναίσθημα και τη λογική, και πώς επηρεάζουν τις επιλογές μας στη λήψη μιας απόφασης. Συμφωνήσαμε, οτι χρειάζεται να βρει ο καθένας μας την ισορροπία ανάμεσα σ' αυτά, για να έχει αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας στις επιλογές ζωής.

Ώρα 20ή 21-03-2014

Βιωματική δραστηριότητα σχετικά με τη λήψη απόφασης. Ακολούθησε σχετική συζήτηση.
Δείτε τα σχετικά με το θέμα μας βίντεο του Υπουργείου Παιδείας:

Βίντεο1 & Βίντεο2

Ώρα 19η 14-03-2014

Έγινε παρουσίαση των κατ' οίκον εργασιών και ακολούθησε συζήτηση.

Ώρα 18η 07-03-2014

Σήμερα, μιλήσαμε για τις τεχνικές αναζήτησης πληροφοριών, τα κριτήρια εγκυρότητας και επικαιρότητας των πληροφοριών, καθώς και για τις σημαντικότερες κατηγορίες πηγών στο διαδίκτυο. Δόθηκε κατ' οίκον εργασία (Δραστηριότητα 7η) σχετικά με την επιχειρηματικότητα. (Φύλλο πληροφοριών 7_1

Ώρα 17η 28-02-2014

Δεν πραγματοποιήθηκε μάθημα λόγω αποκριάτικης εκδήλωσης

Ώρα 16η 21-02-2014

Σήμερα ασχοληθήκαμε με την έννοια και τη σημασία της πληροφόρησης και με τα είδη πληροφοριών, καθώς και με θέματα ποιότητας της πληροφορίας.

Ειδικότεροι στόχοι:

1. να κατανοήσεις την έννοια της «πληροφόρησης» και της «πληροφορίας»

2. να διακρίνεις τα είδη και τις μορφές των πληροφοριών

3. να αντιληφθείς τη σημασία της πληροφόρησης για τη ζωή σου γενικά, αλλά και για τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό σου μέλλον ειδικότερα

4. να ευαισθητοποιηθείς σχετικά με την αναγκαιότητα της ενεργού αναζήτησης των πληροφοριών και της κριτικής ανάγνωσής τους.

Εδώ δείτε και κατεβάστε μια παρουσίαση με τις τεχνικές αναζήτησης πληροφοριών.

Ώρα 15η 14-02-2014

Δεν πραγματοποιήθηκε η συνάντηση λόγω απουσίας του καθηγητή.

Ώρα 14η 07-02-2014

Σήμερα, παρουσιάστηκαν οι "συνεντεύξεις" που πήραν οι μαθητές και μαθήτριες (όχι όλοι και όλες!) από ενήλικες γνωστούς τους, σχετικές με το θέμα που επεξεργαστήκαμε στην 13η συνάντησή μας. Ακολούθησε συζήτηση.

Ώρα 13η 31-01-2014

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις εξελίξεις της εποχής μας που επηρεάζουν την αγορά εργασίας

Οι ειδικότεροι στόχοι που θέσαμε ήταν:

1. να αναγνωρίζουμε τη σημασία της εργασίας στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου

2. να διακρίνουμε σημαντικές έννοιες που σχετίζονται με την εργασία

3. να εντοπίζουμε τις διάφορες εξελίξεις στο χώρο της αγοράς εργασίας και να κατανοούμε τη σημασία τους.

  • Η 2η δραστηριότητα θα εκτελεστεί κατ' οίκον.

Ώρα 12η 24-01-2014

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις

Οι ειδικότεροι στόχοι που θέσαμε ήταν:

  1. να κατανοήσουμε την έννοια των στερεοτύπων και να τα προσεγγίζουμε με κριτική διάθεση
  2. να προβληματιζόμαστε για τα συναισθήματα και για τη συμπεριφορά μας απέναντι σε άτομα που είναι διαφορετικά από εμάς
  3. να αντιλαμβανόμαστε ότι οι στερεοτυπικές αντιλήψεις μπορεί να ασκούν επίδραση στις εκπαιδευτικές και στις επαγγελματικές μας επιλογές.

Ώρα 11η 17-01-2014

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις ικανότητες και δεξιότητες. Βάλαμε σαν στόχους να γνωρίσουμε το περιεχόμενο των εννοιών «ικανότητες» και «δεξιότητες» και να τις συσχετίζουμε με τα διάφορα επαγγέλματα. Επίσης, να προσδιορίζουμε τις ικανότητες και τις δεξιότητες που διαθέτουμε, καθώς και αυτές που δεν διαθέτουμε και να διαπιστώσουμε ότι οι δεξιότητες αναπτύσσονται με συστηματική προσπάθεια. Θυμόμαστε, οτι πρέπει να διανύσουμε τη ζωή με τα δικά μας εντελώς προσωπικά χαρίσματα και ελαττώματα, ενίοτε μάλιστα προχωρούμε κομματάκι παραπέρα, καταφέρνουμε ό,τι δεν μπορούσαμε πριν και για μια στιγμή μπορούμε ολόψυχα να δεχτούμε τον εαυτό μας και να νοιώσουμε ικανοποίηση γι αυτό που είμαστε.

Ώρα 10η 10-01-2014

Σήμερα στοχαστήκαμε πάνω στα προσωπικά ενδιαφέροντα, που ποικίλουν από άτομο σε άτομο και αλλάζουν με την πάροδο των ετών. Μπορούν όμως να μας δείξουν ένα δρόμο, να επηρεάσουν τις επιλογές μας σχετικά με σπουδές. Άλλωστε, το ιδανικό θα ήταν να κάνουμε επάγγελμα το αγαπημένο μας χόμπι. Καταγράψαμε τα τωρινά μας ενδιαφέροντα, τί ή ποιος μας έχει επηρεάσει στο να τα επιλέξουμε και ποιο/ποια επάγγελμα/επαγγέλματα θα ταίριαζαν.

Ώρα 9η  20-12-2013

Σήμερα, όλη η Γ΄τάξη συγκεντρωθήκαμε στην Αίθουσα Πολλαπλών όπου παρακολουθήσαμε μια ενδιαφέρουσα και χρήσιμη παρουσίαση από την κα Κολημένου Αικατερίνη (ΚΕΣΥΠ Ηλιούποληςτου νέου νόμου για την εκπαίδευση και των υπηρεσιών που προσφέρει το ΚΕΣΥΠ στο μαθητή και την οικογένεια.

Ώρα 8η  13-12-2013

  1. Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης προσωπικότητας.
  2. Μελετήσαμε και συζητήσαμε τη ζωή, τα σπουδαιότερα χαρακτηριστικά και το έργο των: Μαρία Κιουρί, Λούντβιχ Μπετόβεν και Μαχάτμα Γκάντι.
  3. Περισσότερα εδώ κι εδώ

Ώρα 7η  06-12-2013

  1. Συζητήσαμε για την προσωπικότητα του εκλιπόντος Νέλσον Μαντέλα και για τις ουκουμενικές αξίες που αντιπροσώπευε.
  2. Είδαμε ένα 15λεπτο βίντεο (δημιουργία μαθητή) για τα δυσάρεστα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008 στην Αθήνα με αφορμή την ανάμνηση του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Συμφωνήσαμε οτι "αυτα τα γεγονότα δεν είναι το μέλλον μας".

Ώρα 6η  29-11-2013

  1. Φτιάξαμε τον Ατομικό μας Φάκελλο. Θα καταχωρίζουμε ό,τι υλικό μοιραζόμαστε. Θα τον πάρουμε μαζί μας στο τέλος της χρονιάς.
  2. Δραστηριότητα: ενημερωθήκαμε για το ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης και τον ΣΣΝ Α΄Αθήνας και κρατήσαμε σημειώσεις.

Ώρα 5η  22-11-2013

  1. Δραστηριότητα 1η: Ο εαυτός μου και τα στερεότυπα  Γράψαμε για μας και προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τον/την διπλανό/ή μας.
  2. Ο Επαγγελματικός προσανατολισμός έγινε και τραγούδι!(του Λουκιανού Κηλαηδόνη - 1979).
  3. Το σχολικό βιβλίο ΣΕΠ σε ψηφιακή μορφή, ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων και το αρμόδιο της περιοχής μας Κέντρο Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) Ηλιούπολης που μπορούμε να απευθυνθούμε για υποστήριξη.

Ώρα 4η  08-11-2013

  1. Επιτέλους, είχαμε ολομέλεια σήμερα!
  2. Συμφωνήσαμε από την επόμενη οι συναντήσεις μας να πραγματοποιούνται στο Εργαστήριο Τεχνολογίας.
  3. Παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν επίκαιρα, γνωστά και επιτυχημένα ερευνητικά, επιχειρηματικά εγχειρήματα: Σαλιγκαροτροφία, Μπισκότο από τυρόγαλα, Φύκια για λίπασμα, Αρειανό σπανάκι.

Ώρα 3η  31-10-2013

  1. Παρουσιάστηκαν προσωπικές εκπαιδευτικές πορείες.
  2. Συμφωνήσαμε να παραμένουν τα βιβλία ΣΕΠ στο σχολείο και να τα χρησιμοποιούμε σε περιπτώσεις δραστηριοτήτων.

Ώρα 2η  24-10-2013

  1. Συζητήσαμε για τη διαδικασία επιλογής μιας εκπαιδευτικής πορείας.
  2. Σχεδιάσαμε μια υποδειγματική εκπαιδευτική πορεία.

Ώρα 1η  17-10-2013

  1. Συζητήσαμε και αποφασίσαμε, κατά τις συναντήσεις μας, να δίνουμε έμφαση στον "Προσανατολισμό"  και στην πληροφόρηση.
  2. Είδαμε και σχολιάσαμε το γράφημα με το Εκπαιδευτικό Σύστημα της Ελλάδας όπως αυτό έχει διαμορφωθεί με τον νέο νόμο.
  3. Συμφωνήσαμε, στην επόμενη συνάντηση, να δουλέψουμε σενάρια εκπαιδευτικής πορείας, σύμφωνα με τις Ομάδες Προσανατολισμού και τα επίπεδα σπουδών που δίνονται.

Ενδιαφέρουν

Οδηγίες & Απαντήσεις

  Εδώ μπορείτε να βρείτε απάντηση σε ερωτήσεις και απορίες σας. Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε αυτό που ζητάτε, στείλτε μας την ερώτησή σας στη διεύθυνση: 3gymvyro@sch.gr με θέμα: "Ρωτάτε - Απαντάμε"           1. Πού μπορώ να βρω τα χρήσιμα έγγραφα του τρέχοντος σχολικού έτους (Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Πρόγραμμα Συναντήσεων με καθηγητές κ.λ.π.) ; Ακολουθήστε τη διαδρομή:
Το Σχολείο μας (οριζόντιο μενού) > Χρήσιμα
2. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ σχολικού και διδακτικού έτους; Το σχολικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους και λήγει την 31η Αυγούστου του επόμενου έτους, ενώ το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους και λήγει την 30η Ιουνίου του επόμενου έτους. 3. Πότε χαρακτηρίζεται επαρκής, πότε ανεπαρκής και πότε ελλιπής η φοίτηση ενός μαθητή; Πληροφορίες εδώ. 4. Πότε και πώς χρησιμοποιούνται στη Διοίκηση οι όροι: ιθαγένεια, υπηκοότητα και εθνικότητα; Δείτε εδώ. 5. Είμαι πάνω από 18 ετών και δεν έχω ολοκληρώσει την 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση. Πώς μπορώ να αποκτήσω απολυτήριο Γυμνασίου; Πληροφορίες εδώ.   Διαβάστε περισσότερα ...

Γονείς & Κηδεμόνες

Δημοσκόπηση

Ποιο, κατά τη γνώμη σας, είναι το καλύτερο μέτρο προφύλαξης για να μείνουμε ασφαλείς από τον νέο κορονοϊό;
 

Μοιραστείτε το

Delicious